Czy wierzysz w reklamę?
Masz wrażenie, że reklama już nie działa. Tyle firm się reklamuje, bombardując klientów całym wachlarzem produktów, usług, nowości i promocji, chcąc na wszystkie sposoby zwrócić ich uwagę. Próbowałeś już różnych kanałów reklam, ale najwięcej klientów przychodzi „z polecenia”. Więc myślisz, po co wydawać pieniądze skoro i tak największą grupą odbiorców są osoby, którym ktoś o Tobie powiedział.
A zastanawiałeś się skąd ci pierwsi o Tobie wiedzieli?
No przecież gdzieś musieli coś widzieć. Każda reklama działa. Nie każda natychmiast, ale na pewno działa. Działa wówczas gdy zrodzi się potrzeba – np. w przypadku usług, pozostaje w pamięci aż do momentu możliwego z niej skorzystania.
Dlatego:
Planuj kampanie długoterminowe, gdyż zwiększa się wówczas prawdopodobieństwo dotarcia do jak największej grupy potencjalnych odbiorców, sprawdzaj skuteczność różnych źródeł.
Umieszczaj na reklamach wezwania do działania, np.: kup!, zadzwoń!, przyjdź do nas, itp.
Pytaj, jeśli to możliwe klientów skąd wiedzą o Twojej firmie i nie ograniczaj się tylko do grona tych, którzy o Tobie słyszeli. Oczywiście markę i wiarygodność trzeba stale budować poprzez fachowość i rzetelność usług oraz obsługi klienta, ale jeśli tylko będziesz czekał na klientów z polecenia lista może się wkrótce skończyć.
Zauważ, że z reklamy nie rezygnują nawet najwięksi giganci, znani na całym świecie, jak Coca-cola czy Pepsi. Dbaj zatem o swój wizerunek i bądź rozpoznawalny wspierając prowadzenie firmy ciekawą i nietuzinkową reklamą w zbadanych i najpopularniejszych mediach – prasie lokalnej i portalu regionalnym www.nowiny.pl
Do końca czerwa możesz skorzystać w wyjątkowej promocji -60% na wszystkie kampanie reklamowe! Dołącz i Ty!