Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 35 (671) Data wydania: 30.08.05

Sonda tygodnia

Czy promocja naszego miasta na antenie TVP 1, nawet kosztem 20 tys. zł, ma sens? – takie pytanie zadaliśmy raciborskim przechodniom. Oto wyniki naszej sondy:
Damian Dziedzioch
Na pewno ma jakiś głębszy sens, którego my nie jesteśmy w stanie pojąć. 20 tys. zł to stosunkowo niewiele w miejskim budżecie. A promocja to zawsze promocja. Uważam, że Raciborzowi jest ona bardzo potrzebna.
 
Dorota Lachowicz-Kominek
Trudno powiedzieć. Z pewnością doda skrzydeł naszemu miastu, które już tak nisko upadło, że niżej chyba nie można. Racibórz musi w końcu rozwinąć swoją gospodarkę, a do tego niezbędne są pieniądze osób z zewnątrz. Może „Jedynka” przyciągnie tutaj jakiegoś inwestora?
 
Krzysztof Pupek
Każda promocja jest dobra. A Raciborszczyzna – nie czarujmy się – potrzebuje reklamy. Muszą bowiem tutaj przybyć przede wszystkim pracodawcy, by zmniejszyć bezrobocie w tym mieście. Myślę, że warto by też pomyśleć o promocji zagranicznej.
 
Andrzej Kocoł
Jestem przekonany, że ma sens. Dzięki telewizji milionowa widownia zobaczy Racibórz, który bardzo potrzebuje reklamy. 20 tys. zł w skali miasta to nic. Pieniądze te – mniemam – zostały wydane właściwie.
 
Stanisław Kowalczyk
Każda promocja jest dobra, ta też. Rozsławia przecież miasto. Wydaje mi się jednak, że władze Raciborza przywiązały do niej za mało wagi. W głównej mierze dlatego, że nie była odpowiednio rozpropagowana. Ja np. żadnego plakatu nie widziałem. Ale, jak już wspomniałem, idea jest bardzo dobra.
 
Danuta Ruczaj
Ma sens. „Lato z Jedynką” zachęci pewnie Polaków do odwiedzenia naszego pięknego Raciborza, co napędzi gospodarkę. Te 20 tys. zł zostały mądrze wydane, to żadna strata.
 
Regina Rimel
Myślę, że tak. Bo ci, którzy nie znają Raciborza poznają to miasto, dowiedzą się, gdzie leży i jakie są tu zabytki. Audycja telewizyjna na pewno przyciągnie do Raciborza więcej turystów, którzy zostawią tu swoje pieniądze.