Sonda tygodnia
Czy promocja naszego miasta na antenie TVP 1, nawet kosztem 20 tys. zł, ma sens? – takie pytanie zadaliśmy raciborskim przechodniom. Oto wyniki naszej sondy:
Damian Dziedzioch
Na pewno ma jakiś głębszy sens, którego my nie jesteśmy w stanie pojąć. 20 tys. zł to stosunkowo niewiele w miejskim budżecie. A promocja to zawsze promocja. Uważam, że Raciborzowi jest ona bardzo potrzebna.
Na pewno ma jakiś głębszy sens, którego my nie jesteśmy w stanie pojąć. 20 tys. zł to stosunkowo niewiele w miejskim budżecie. A promocja to zawsze promocja. Uważam, że Raciborzowi jest ona bardzo potrzebna.
Dorota Lachowicz-Kominek
Trudno powiedzieć. Z pewnością doda skrzydeł naszemu miastu, które już tak nisko upadło, że niżej chyba nie można. Racibórz musi w końcu rozwinąć swoją gospodarkę, a do tego niezbędne są pieniądze osób z zewnątrz. Może „Jedynka” przyciągnie tutaj jakiegoś inwestora?
Trudno powiedzieć. Z pewnością doda skrzydeł naszemu miastu, które już tak nisko upadło, że niżej chyba nie można. Racibórz musi w końcu rozwinąć swoją gospodarkę, a do tego niezbędne są pieniądze osób z zewnątrz. Może „Jedynka” przyciągnie tutaj jakiegoś inwestora?
Krzysztof Pupek
Każda promocja jest dobra. A Raciborszczyzna – nie czarujmy się – potrzebuje reklamy. Muszą bowiem tutaj przybyć przede wszystkim pracodawcy, by zmniejszyć bezrobocie w tym mieście. Myślę, że warto by też pomyśleć o promocji zagranicznej.
Każda promocja jest dobra. A Raciborszczyzna – nie czarujmy się – potrzebuje reklamy. Muszą bowiem tutaj przybyć przede wszystkim pracodawcy, by zmniejszyć bezrobocie w tym mieście. Myślę, że warto by też pomyśleć o promocji zagranicznej.
Andrzej Kocoł
Jestem przekonany, że ma sens. Dzięki telewizji milionowa widownia zobaczy Racibórz, który bardzo potrzebuje reklamy. 20 tys. zł w skali miasta to nic. Pieniądze te – mniemam – zostały wydane właściwie.
Jestem przekonany, że ma sens. Dzięki telewizji milionowa widownia zobaczy Racibórz, który bardzo potrzebuje reklamy. 20 tys. zł w skali miasta to nic. Pieniądze te – mniemam – zostały wydane właściwie.
Stanisław Kowalczyk
Każda promocja jest dobra, ta też. Rozsławia przecież miasto. Wydaje mi się jednak, że władze Raciborza przywiązały do niej za mało wagi. W głównej mierze dlatego, że nie była odpowiednio rozpropagowana. Ja np. żadnego plakatu nie widziałem. Ale, jak już wspomniałem, idea jest bardzo dobra.
Każda promocja jest dobra, ta też. Rozsławia przecież miasto. Wydaje mi się jednak, że władze Raciborza przywiązały do niej za mało wagi. W głównej mierze dlatego, że nie była odpowiednio rozpropagowana. Ja np. żadnego plakatu nie widziałem. Ale, jak już wspomniałem, idea jest bardzo dobra.
Danuta Ruczaj
Ma sens. „Lato z Jedynką” zachęci pewnie Polaków do odwiedzenia naszego pięknego Raciborza, co napędzi gospodarkę. Te 20 tys. zł zostały mądrze wydane, to żadna strata.
Ma sens. „Lato z Jedynką” zachęci pewnie Polaków do odwiedzenia naszego pięknego Raciborza, co napędzi gospodarkę. Te 20 tys. zł zostały mądrze wydane, to żadna strata.
Regina Rimel
Myślę, że tak. Bo ci, którzy nie znają Raciborza poznają to miasto, dowiedzą się, gdzie leży i jakie są tu zabytki. Audycja telewizyjna na pewno przyciągnie do Raciborza więcej turystów, którzy zostawią tu swoje pieniądze.
Myślę, że tak. Bo ci, którzy nie znają Raciborza poznają to miasto, dowiedzą się, gdzie leży i jakie są tu zabytki. Audycja telewizyjna na pewno przyciągnie do Raciborza więcej turystów, którzy zostawią tu swoje pieniądze.