Nadchodzi szczyt sezonu
Czwarty kwartał jest tradycyjnie okresem żniw na rynku cukierniczym. Na spore przychody liczy raciborskie Mieszko. Firma po trzech kwartałach sprzedała więcej niż w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Do końca września raciborski producent słodyczy sprzedał wyroby za 127,54 mln zł (122 mln zł w okresie I-IX ’04). Spółka odnotowała 597 tys. zł straty netto. Była ona mniejsza niż po dwóch kwartałach, kiedy wyniosła 741 tys. zł. Zdaniem prezesa Marka Moczulskiego, kluczowy dla tegorocznego wyniku finansowego będzie czwarty kwartał, dla firm branży cukierniczej okres wzmożonej sprzedaży spowodowanej świątecznymi zakupami Polaków. Spośród krajowych firm naszej branży najszybciej zwiększamy udziały w rynku – dodaje szef zarządu. Spółka pracuje nad nowościami. Te z grupy ZoZole pojawią się na rynku na początku przyszłego roku. Teraz już klienci mogą znaleźć na półkach chałwę tradycyjną oraz marcepany. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprzedaży tych nowości – dodaje M. Moczulski.
(w)