PROMOCJA made in Nysa
Autorzy strategii promocyjnych dla Sopotu, Ustki i Szklarskiej Poręby opracują reklamę walorów Raciborszczyzny.
Firma 2BA z Nysy opracuje „Strategię Rozwoju Turystyki Miasta Racibórz na lata 2010-2017”. Magistrat zapłaci jej za to prawie 36,5 tys. zł pochodzących głównie z unijnej dotacji.
Oferta nyskiej firmy okazała się najlepsza (brano pod uwagę tylko cenę) spośród 9 złożonych, m.in. z Wrocławia, Katowic czy Lublina. Opiewały nawet na ponad 83 tys. zł.
Prace nad strategią podzielono na dwa etapy. Pierwszy jest diagnostyczno-analityczny. Do września potrwają badania jakościowe (w grupie dyskusyjnej z przedstawicielami branży turystycznej) oraz ilościowe (ankiety wśród 100 letników). Dzięki nim urzędnicy dowiedzą się, jak postrzegana jest oferta turystyczna miasta. Na podstawie wyników badań, analiz materiałów promocyjnych, a także wizji lokalnej obiektów i terenów powstanie raport z dokumentacją fotograficzną (w wersji papierowej i elektronicznej).
W drugim etapie, strategiczno-produktowym (potrwa do 31 stycznia 2010 r.) firma opracuje kierunki rozwoju turystycznego Raciborza wraz z wykreowaniem 7 markowych produktów turystycznych, w tym co najmniej 3 produktów wspólnych z czeskim Krawarzem.
(ma.w)