Szkolna promocja kosztuje
27 tys. zł łącznie wydały szkoły powiatu by zareklamować swoją ofertę wśród gimnazjalistów. Podobnie jak w ostatnim naborze liderem pod względem aktywności na rynku reklamowym był ekonomik.
Oto zestawienie nakładów finansowych jakie poniosły szkoły i placówki oświatowe podległe starostwu na działania promocyjne w 2013 r. Celem tych działań było zwiększenie naboru do klas pierwszych szkół ponadgimnazjalnych dla młodzieży i dorosłych. Część wydatków sfinansowano ze środków pozabudżetowych placówek m.in. z pomocą Rady Rodziców.
ZSO nr 1 – 114 zł
ZSO nr 2 – 2 207,26 zł
ZSE – 7 515,29 zł
ZSM – 307,50 zł
ZSBiRR – 5 047,76 zł
ZSZ – 3 000 zł
CKU – 13 812,90 zł
red