Czas na zawodowców: Rok zmian w firmie Mieszko
Prezes Igor Jeliński kontynuuje przekształcenia w firmie Mieszko. Dzięki nowej strategii udało się doprowadzić do wzrostu sprzedaży najbardziej popularnych słodyczy.
W wywiadzie dla branżowego Portalu Spożywczego, prezes firmy Mieszko Igor Jeliński podsumował 2016 rok. – Zreorganizowaliśmy ofertę, dzięki czemu skupiliśmy się na kluczowych produktach (...) Sprzedajemy zdecydowanie więcej produktów pod marką Mieszko – mówi prezes. Sprzedaż Michaszków wzrosła o 12%, Cherrissmo o 22%, a Zozoli aż o 35%. Te wyniki mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. Wyroby firmy Mieszko wprowadziły do swojej oferty największe sieci hipermarketów w kraju.
Wzrost sprzedaży produktów połączony był z inwestycjami – budową nowego magazynu wyrobów gotowych, a także modernizacją i rozbudową zakładu produkcji w Raciborzu, gdzie trafiła linia wafli.
(ż)