Paszporty na Dzień Dziecka
Na biuro paszportowe starosta Winiarski musi wydać 100 tys. zł
Utworzenie Terenowego Punktu Paszportowego w Raciborzu wkracza w fazę realizacji prac budowlanych.
Przygotowanie lokalu na potrzeby punktu paszportowego potrwa od 3 do 4 miesięcy. Będzie się mieścił przy urzędzie miasta, obok sanepidu. Ma zostać uruchomiony 1 czerwca. Dokumentacja projektowa i remont adaptacyjny będą kosztowały 70 tys. zł. Na meble i wyposażenie trzeba przygotować 15 tys. zł. Za prąd, ogrzewanie, wodę, telefon, Internet, a także za sprzątanie i ochronę wydatkowane będzie 1,5 tys. zł miesięcznie. Łączne koszty zamkną się w kwocie 100 tys. zł.
Skarbnik Powiatu Ewa Tapper zaproponowała, aby koszty utworzenia Terenowego Punktu Paszportowego sfinansować z nadwyżki budżetowej (tzw. wolnych środków).
(m)