Racibórz na billboardach
Wkrótce ruszy kampania promująca raciborskie tereny inwestycyjne w Częstochowie, Katowicach, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu.
Jeszcze w lutym billboardy zachęcające do inwestowania w Raciborzu pojawią się przy głównych ulicach, centrach handlowych, lotniskach i trasach wylotowych tych kilku największych polskich miast. Za realizację kampanii odpowiada wyłoniona w drodze przetargu firma Jet Line. Przedsięwzięcie będzie kosztować 36 900 zł (brutto). Dzięki unijnemu dofinansowaniu, wydatki po stronie gminy Racibórz wyniosą 11 703 zł. Poprzez billboardy władze Raciborza zamierzają dotrzeć do przedsiębiorców i zainteresować ich terenami inwestycyjmymi położonymi przy ulicach Cecylii i Gospodarczej w Raciborzu. - To także przetarcie szlaków i sprawdzenie, które kanały dystrybucji informacji mają największą skuteczność. Wkrótce ruszymy z kampanią telewizyjną. Spot promujący nasze tereny będzie emitowany na antenach największych stacji telewizyjnych w Polsce - zapowiada Lucyna Siwek, kierownik Biura Obsługi Prezydenta w Urzędzie Miasta Racibórz.
(ż)