Kuszą strefą w wielkich miastach. Dołożą reklamy w telewizji
Racibórz promuje działki inwestycyjne w obrębie ulic Cecylii i Gospodarczej – nowe tereny w swojej strefie gospodarczej.
Za unijne pieniądze zamówił kampanię na billboardach w największych polskich miastach. Będą wisieć do 30 czerwca. Wykonawcę kampanii reklamowej wyłoniono w przetargu. Wygrała firma Jet Line z kwotą 36,9 tys. zł (25 tys. zł zapłaci UE). – Kampania odbywać się będzie na 7 nośnikach typu Motorway o powierzchni 48 mkw., odpowiednio doświetlonych sztucznym światłem – tłumaczy Lucyna Siwek kierownik Biura Obsługi Prezydenta.
Prócz kampanii na billboardach zaplanowano emisję filmowych spotów reklamowych w dużych stacjach tv. – Każdego nowego, potencjalnego inwestora zainteresowanego naszymi nieruchomościami inwestycyjnymi pytamy skąd pozyskał informację o naszej ofercie. Będziemy również obserwować ilość wpływających do nas zapytań w trakcie kampanii billboardowej i telewizyjnej – mówi L. Siwek zapytana jak urzędnicy zmierzą efektywność działań promocyjnych.
Ile magistrat zapłaci za produkcję spotu? – W zakresie kwoty jaką zamierzamy przeznaczyć na emisję spotu, jest ona obecnie szacowana i zależna od rozstrzygnięcia przetargu na jego wykonanie – tłumaczy kierowniczka BOP. Na przetarg zgłosiło się 12 firm, żadna z Raciborza. Rozpiętość cenowa od 7 do 200 tys. zł. Urząd nie chce wydać więcej niż 100 tys. zł.
(m)