O czym trzeba pamiętać podczas wizyty w urzędzie?
6 lipca w raciborskim magistracie przywrócono bezpośrednią obsługę interesantów. Jednak wchodząc do urzędu musimy przestrzegać dodatkowych zasad bezpieczeństwa.
Interesanci zobowiązani są zachowania odpowiednich, bezpiecznych odległości, zdezynfekowania rąk po wejściu do budynku, a także zakrywania ust i nosa.
Ponadto dopuszczalna liczba osób przebywjących w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa, niż jedna osoba na jedno stanowisko obsługi.
Zaleca się, aby w dalszym ciągu kontaktować się z pracownikami urzędu telefonicznie, mailowo lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
– telefon: 32 75 50 600 (centrala telefoniczna)
– poczta: ul. Króla Stefana Batorego 6, 47–400 Racibórz
– poczta elektroniczna: boi@um.raciborz.pl.
(ż)