Gospodynie z Rudnika zagrały w reklamie Biedronki. Promują śląskie specjały
Śląskie specjały pojawiły się w Biedronce. Od 10 lutego w sklepach w całej Polsce znalazły się m.in. modro kapusta, krupnioki, śląskie nudle i inne regionalne wyroby. W reklamach produkty promują m.in. gospodynie z gminy Rudnik.
Kiedy Koło Gospodyń Wiejskich w Rudniku „Rudnickie Jabłonki”, otrzymało zaproszenie do udziału w castingu do reklamy Biedronki, jego członkinie długo się nie zastanawiały. – Pomimo ogromnej konkurencji, gdyż do reklamy zastały zaproszone koła gospodyń z całego Śląska, dwie członkinie KGW w Rudniku stanęły do rywalizacji – wyjaśnia Beata Stępień, przewodnicząca koła.
Z Rudnika zgłosiły się: Katarzyna Rzepka i Magdalena Niedźwiecka. Jak dowiadujemy się, panie przeszły trzy etapy rekrutacji: od przedstawienia cv i krótkiej autoprezentacji w formie filmiku video, poprzez rozmowę kwalifikacyjną z reżyserem, aż do wykonania zadania specjalnego związanego ze śląską tradycją i śląską godką. – Każdy kolejny etap odsiewał kolejne osoby, które zgłosiły się ze Śląska do udziału w reklamie. Ostatecznie, obie panie z Koła Gospodyń Wiejskich w Rudniku pokonały wszystkie konkurentki i znalazły się w czołówce, w tym Katarzyna Rzepka otrzymała główną rolę – relacjonuje szefowa rudnickiego koła. Od kilku dni można je zobaczyć w profesjonalnej, zrobionej z wielkim rozmachem reklamie Biedronki.
– Po raz kolejny członkinie Koła Gospodyń Wiejskich z Rudnika wykorzystały swoją szansę i sięgnęły po najwyższe trofea, zdobywając nie tylko główną nagrodę, jaką był udział w reklamie, ale przede wszystkim biorąc udział w świetnej zabawie, zdobywając nieocenione doświadczenia i kontakty. Warto przypomnieć o ogólnopolskim sukcesie „Rudnickich Jabłonek” w konkursie „Jabłonki Swawole”, gdzie również koło zdobyło główną nagrodę – dodaje Beata Stępień.
(oprac. mad)