Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 23 (1622) Data wydania: 06.06.23
Czytaj e-gazetę

Radny Klima: Polowy to nie aktor z Hollywood, żeby patrzeć z bilbordów na każdej ulicy

Radnym miejskim Lenkowi i Klimie nie podobają się działania promocyjne głowy miasta, której „lico, jest wystawiane na całym mieście”. Jeden mówi o prekampanii, której nikt nie kontroluje. Drugi uważa, że prezydent w ten sposób obraża mieszkańców.

– Przecież to kampania wyborcza, na tyle miesięcy przed wyborami. Sytuacja jest podobna jak w 2018 roku. To się dzieje wbrew prawu – powiedział na forum komisji budżetowej radny Piotr Klima, niezależny, a wcześniej należący do tzw. klubu prezydenckiego.

– Czy jesteśmy w stanie wstrzymać jego akcje bilbordowe? To nie jest aktor hollywoodzki, żeby patrzył na nas z każdej ulicy. Promuje się za nasze pieniądze na bilbordach, na plakatach i nic do niego nie trafia. Robi co mu się podoba. W ten sposób obraża mieszkańców i wystawia nas na pośmiewisko, jak wystawia swoje lico – stwierdził P. Klima.

Jego zdaniem to układ zmierzający do dyktatury. – Przecież nie jesteśmy ani w Pekinie, ani w Moskwie. Tylko jeden człowiek tak miesza – kontynuował w urzędzie radny.

Leon Fiołka wtrącił, że on widzi na bilbordach głównie wiceministra Wosia i nie wie kto w końcu załatwił pieniądze na basen i mieszkania.

Szef rady Mirosław Lenk przypomniał sobie, że gdy on wbijał łopatę pod budowę bloków przy Łąkowej, to go obśmiali w mediach. – A teraz to jest trendy. W innych miastach Subregionu nie ma drugiego takiego miasta z tyloma bilbordami i plakatami jak z kampanii wyborczej. Według mnie to jest działanie niegospodarne, obliczone na zdobycie popularności, typowa prekampania. Media tego nie krytykują, organa nie ścigają, ręce opadają – skwitował doświadczony samorządowiec.

(ma.w)