Kierowcy zadowoleni
Ankiety klientów zbierano przez dwa tygodnie. Udział w badaniach wzięło 126 mieszkańców - głównie kierowców. Blisko 70% z nich przyszło tutaj w sprawie rejestrowania pojazdów. Prawie 97 % klientów wyrażając swoją opinię o sposobie załatwienia sprawy odpowiedziało, że załatwiono ją zgodnie z oczekiwaniami, profesjonalnie, bez zbędnej zwłoki. Ponad 90% klientów oceniło poziom usług świadczonych przez wydział komunikacji bardzo wysoko.
Pozytywnie wypadł również naczelnik Arkadiusz Łuszczak. Tylko cztery wypowiedzi na jego temat były negatywne i dotyczyły utrudniania życia klientom poprzez zbyt szczegółowe sprawdzanie dokumentów.
Ze strony mieszkańców powiatu pojawiały się jednocześnie sugestie co do udoskonaleń, które można by wprowadzić. Postulowano na przykład udostępnienie klientom automatu na kawę lub zimne napoje, poprawę komunikacji poprzez pocztę elektroniczną oraz doprowadzenie do tego, by punkt opłat agencji PKO przeniesiono do tego samego budynku, w którym znajduje się wydział komunikacji.
(raj)