Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 29 (494) Data wydania: 21.07.09

Zbadali zadowolenie mieszkańców

Podsumowano ankietę dotyczącą satysfakcji klientów starostwa ze świadczonych tutaj usług.
W okresie od 10 kwietnia do 10 czerwca Starostwo Powiatowe w Wodzisławiu przeprowadziło badanie satysfakcji klienta z poziomu usług świadczonych w tej instytucji. Podstawą była ankieta. Mimo iż można było wypełniać ją i odesłać w formie elektronicznej, zainteresowanie było nikłe. Ankietę wypełniło zaledwie 145 osób – 79 kobiet i 57 mężczyzn (w 9 przypadkach nie zaznaczono płci).
 
Bardzo wysoko oceniono kompetencje pracowników i znajomość przepisów. Ocenę najwyższą wystawiło 124 klientów starostwa (85,5% badanych). Niezadowolonych nie było. Ponadto 130 klientów (91,7%) oceniło bardzo dobrze i dobrze jakość i precyzję udzielania informacji. Jeszcze lepiej (94,5% ocen pozytywnych) wypadli urzędnicy pod względem kultury osobistej. Dwie osoby były z tego niezadowolone. Równie wysoko oceniono komunikatywność urzędników. Ogólnie z poziomu świadczonych w starostwie usług jest zadowolonych 130 spośród 145 badanych klientów co daje 91,1%. Trzy osoby uważają, że obsługa jest niewystarczająca. 
 
Respondenci wskazywali także sprawy, które powinny ulec poprawie. Wskazywali na przykład na brak ksera dla klientów kancelarii budynku przy ul. Bogumińskiej, brak miejsc parkingowych, a także nieodpowiedni czas pracy starostwa. Zdaniem niektórych jeden dzień w tygodniu starostwo powinno urzędować także w godzinach popołudniowych. Sporo uwag dotyczyło Biura Rzecznika Konsumentów. Mieszkańcy wskazywali na częstą nieobecność rzecznika, a także zbyt małe pomieszczenia, w których on urzęduje. Tradycyjnie już ankietowani zwrócili również uwagę na zbyt długie ich zdaniem kolejki w Wydziale Komunikacji i Transportu. 
 
(raj)