36 tysięcy na film o mieście
WODZISŁAW ŚLĄSKI
Jest już gotowy nowy film promujący miasto. Obraz miał premierę przed koncertem Anny Rusowicz w Wodzisławskim Centrum Kultury. Według urzędników film został owacyjnie przyjęty przez widownię. Filmik trwa około 5 minut i 33 sek. Główną rolę gra Julka. Oprowadza widzów po całym mieście, opowiadając w swoisty, dziecięcy sposób o kolejnych miejscach, wydarzeniach czy atrakcjach. - To właśnie ona pokonała rywalki podczas castingu i oczarowała reżysera. Jak można zresztą zobaczyć w spocie – zupełnie słusznie - mówi Barbara Chrobok, rzecznik prasowy Urzędu Miasta Wodzisławia Śl.
Film jest efektem współpracy Biura Strategii i Promocji z firmą EXA Studio. Koszt nakręcenia 5-minutowego spotu wyniósł 36 tys zł netto.
(tora)