Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 28 (817) Data wydania: 12.07.16
Czytaj e-gazetę

Bariery architektoniczne i słaba strona www - klienci ocenili Urząd Miasta Wodzisławia

Poznaliśmy wyniki badania stopnia zadowolenia klientów z usług świadczonych przez pracowników Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego

WODZISŁAW ŚLĄSKI Badanie przeprowadzono od 1 kwietnia do 31 maja. Ankietowani oceniali jakość usług odpowiadając na 9 pytań. W sumie swoimi opiniami podzieliło się 1386 ankietowanych. 1379 wypełniło formularze papierowe, 7 ankiet przesłano drogą elektroniczną.

Dobra ocena urzędników

– Przeprowadzenie badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Wodzisławia Śląskiego pozwoliło po raz kolejny na uzyskanie informacji o ich opiniach w odniesieniu do jakości funkcjonowania jednostki. Na podstawie wyników przeprowadzonego badania stwierdzono, że klienci dobrze oceniają pracę naszych urzędników. Na wysokim poziomie ocenili zarówno kompetencje, jak i kulturę osobistą pracowników, którzy załatwiali sprawę. Ankieta wykazała również, że w zdecydowanej większości klienci są zadowoleni z jakości i precyzji udzielanych informacji oraz terminowości załatwienia spraw – wyjaśnia prezydent miasta Mieczysław Kieca. Respondenci chętnie dzielili się swoimi spostrzeżeniami i propozycjami zmian. Najistotniejszymi czynnikami, które wpływają na poprawienie jakości świadczonych usług są, ich zdaniem, szybkość załatwiania spraw, zachowanie pracowników urzędu i podwyższanie ich kompetencji.

Poprawić warunki lokalowe

Porównując badanie przeprowadzone w poprzednich latach, zauważyć można, że ankietowani w dalszym ciągu największą uwagę zwracają na konieczność poprawy warunków lokalowych, a w szczególności dostosowanie budynków Urzędu Miasta dla osób niepełnosprawnych oraz klientów z wózkiem dziecięcym. – Niedostatki infrastruktury technicznej budynków urzędu niewątpliwie stanowią problem, dlatego sukcesywnie podejmowane są działania zmierzające do poprawy ich wizerunku oraz funkcjonalności. Zaplanowane prace modernizacyjne w budynkach urzędowych znacząco poprawią warunki obsługi klientów – mówi prezydent.

Strona internetowa do zmiany

Podobnie jak w roku ubiegłym, ankietowani często zwracali uwagę na brak przejrzystości miejskiej strony internetowej oraz dostępności formularzy do pobrania. – Tuż po zakończeniu tegorocznego badania udostępniono nową stronę internetową Urzędu Miasta, która w nowej odsłonie powinna zaspokoić oczekiwania klientów. W badaniu oceniana była jeszcze stara wersja miejskiej strony. Mamy nadzieję, że jej nowa odsłona pozwoli naszym klientom na łatwiejszy i przyjemniejszy dostęp do potrzebnych informacji – informuje Anna Szweda–Piguła, rzecznik prasowy Urzędu Miasta.

Płatności kartą

Klienci zwracali również uwagę na brak możliwości dokonywania płatności w urzędzie za pomocą karty płatniczej. W powyższej kwestii poczyniono już działania i w najbliższym czasie zostanie wprowadzona możliwość realizacji opłat w kasie przy użyciu karty.

(tora)