Kraina Górnej Odry z tytułem Polska Marka Turystyczna
REGION W tegorocznej edycji projektu Polskie Marki Turystyczne zgłoszono 27 propozycji. Szesnaście z nich uzyskało ponad 50 punktów. Ostatecznie Kapituła przyznała trzy nowe tytuły, a jeden z nich trafił do Krainy Górnej Odry.
Projekt Polskie Marki Turystyczne powiększył się o nowych członków. We wtorek (28.02.) prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke i wiceminister sportu i turystyki Piotr Borys wręczyli dyplomy kolejnym laureatom.
- W trzecim naborze do rodziny PMT dołączyli: Sopot, Roztocze i Kraina Górnej Odry. Kapituła spośród nadesłanych zgłoszeń wybrała te, które miały pomysł na markę, strategię jej komunikowania i umiejętność współpracy z interesariuszami - podkreśla Polska Organizacja Turystyczna.
Ideą projektu Polskie Marki Turystyczne jest stworzenie katalogu najbardziej atrakcyjnych polskich regionów i szlaków turystycznych, które będą profesjonalnie zarządzane i promowane.
Kraina Górnej Odry na swoim fanpage'u podkreśla z kolei, że to spełnienie największego marzenia.
Poza KGO, tytułem Polskiej Marki Turystycznej wyróżniono także Sopot i Roztocze. Do członków poprzednich edycji należą: Beskidy, Kraina Lessowych Wąwozów, Lublin, Śląsk Cieszyński, Toruń, Poznań, Łódź, EnoTarnowskie i Jura Krakowsko-Częstochowska.
(sqx)