Władze rozdadzą tysiąc pamięci USB
Akcja promocyjna nabiera tępa. Już wkrótce reklamy terenów inwestycyjnych gminy pojawią się w renomowanych czasopismach w całej Polsce.
Tysiąc pamięci USB, czyli popularnych pendrivów urzędnicy rozdadzą potencjalnym inwestorom zainteresowanym terenami gminy. Na pamięci znajdą się informacje o terenach inwestycyjnych w Czerwionce – Leszczynach. Włodarze chcą tym samym przyciągnąć i zachęcić przedsiębiorców do inwestowania w gminie. – Mamy sporo terenów, które nadają się na różnego typu działalności, czy to usługowe, czy produkcyjne. Na pendrivach znajdą się multimedialne prezentacje tych obszarów – wyjaśnia Grzegorz Wolnik, zastępca burmistrza Czerwionki – Leszczyn.
Wymarzone miejsce
Kolejne działania gminy odbędą się w ramach wartej 444 tysięce złotych kampanii pod nazwą „Czerwionka – Leszczyny – wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji”. Urząd rozstrzygnął właśnie przetarg na dostawę pamięci. Swe oferty zgłosiło sześć firm. Najtańszą ofertę przedstawił przyszły wykonawca Bacom z Katowic. Pomysł na rozdawanie nośników pendrive wykorzystał już Bytów. W sierpniu 2008 r. miasto wydało na nich także swoją prezentację multimedialną.
Złoża sukcesu
Kampania promocyjna ma przekonać potencjalnych inwestorów o atrakcyjności inwestycyjnej gminy i miasta, a w rezultacie zachęcić do finansowego zaangażowania na terenie Czerwionki – Leszczyn. W ramach kampanii rozstrzygnięto już konkurs na logo i hasło promocyjne Czerwionki – Leszczyn. Trwa także konkurs fotograficzny, którego celem jest przedstawienie w ciekawy i oryginalny sposób „złóż sukcesu”. Jak zapowiada wiceburmistrz, już niedługo specjalne reklamy pojawią się również w branżowych pismach dla menedżerów.
(luk)