Rybnik promuje się w Polsce
Od 29 października rusza kampania promocyjna Rybnika w ogólnopolskich mediach.
Nasze reklamówki pojawią się między innymi na portalu Onet.pl, kanale TVN24 czy w „Gazecie Wyborczej”. Władze chcą w ten sposób zachęcić inwestorów do lokowania kapitału w Rybniku.
Rybnik znów w ogólnopolskich mediach! Jednak tym razem nie na skutek głośnego loga czy zwycięstwa w prestiżowym konkursie. Miejsce na portalu Onet.pl, kanale TVN24 czy w „Gazecie Wyborczej” zapewniliśmy sobie reklamówkami, które mają zachęcić inwestorów do lokowania kapitału w Rybniku. Od 29 października nasze miasto znajdziemy w internecie, natomiast 3 dni później rusza emisja spotów na kanale TVN24, a także kampania w prasie. Magistrat zamówił między innymi jedną publikację w „Rzeczpospolitej”, trzy w „Gazecie Wyborczej” i cztery w „Pulsie Biznesu”.
Na jojo ich łapiemy
Ale ciekawscy mogą już teraz zapoznać się ze stylem reklamówek. Urzędnicy uruchomili stronę internetową www.inwestuj.rybnik.eu, gdzie znajdują się różne materiały, jak katalogi informacyjne czy koncepcje zagospodarowania terenów inwestycyjnych „Ruda” i „Kamień”. „Rybnik to przecież miasto z ikrą. Tu biznes rozwija się dobrze” – czytamy. Znajdziemy tam także spot reklamowy. Ten krótki film jest zbiorem kilku obrazków, kojarzonych z Rybnikiem, a ich motywem spajającym jest... jojo. I tak, to właśnie ruch tej zabawki rysuje takie scenki, jak dziewczynka płosząca na rynku gołębie, skok do basenu, przecinająca fale Zalewu Rybnickiego żaglówka, skok jeźdźca przez przeszkodę, ścigający się żużlowcy czy samolot lądujący w Gotartowicach.
Targi w monachium
Między innymi ten spot reklamowy prezentowaliśmy na międzynarodowych targach nieruchomości Expo Real, które odbyły się dwa tygodnie temu. Jak zapewniają władze miasta, nasze stoisko w Monachium cieszyło się dużą popularnością. – To pierwsze takie targi, na efekty trzeba będzie poczekać – mówi Adam Fudali.
Wszystko te działania promocyjne, od strony internetowej, przez targi nieruchomości, po reklamówki w ogólnopolskich mediach, tworzone są w ramach projektu „Promocja inwestycyjna miasta: Aktywny Rybnik – Miasto z ikrą”. Miasto wyceniło go na ponad milion złotych, ale większą część tej kwoty udało się pozyskać z funduszy unijnych.
Projekt: „Promocja inwestycyjna miasta: Aktywny Rybnik – Miasto z ikrą”
– Koszt: 1,045 miliona złotych
– Dofinansowanie z UE: 0,887 miliona złotych
– Strona: www.inwestuj.rybnik.eu.
Zobacz to sam, czyli terminarz
– Portal Onet.pl: 29.10 – 11.11
– TVN24: 2 – 11.11 (w sumie 100 emisji razem z TVN CNBC Biznes, TVN International)
– „Rzeczpospolita” (1 publikacja)
– „Gazeta Wyborcza” (3)
– „Puls Biznesu”(4): 2 – 19.11
– Koszt: 1,045 miliona złotych
– Dofinansowanie z UE: 0,887 miliona złotych
– Strona: www.inwestuj.rybnik.eu.
Zobacz to sam, czyli terminarz
– Portal Onet.pl: 29.10 – 11.11
– TVN24: 2 – 11.11 (w sumie 100 emisji razem z TVN CNBC Biznes, TVN International)
– „Rzeczpospolita” (1 publikacja)
– „Gazeta Wyborcza” (3)
– „Puls Biznesu”(4): 2 – 19.11
Czytaj na nowiny.pl – „Jak nas widzą”, TR z 5 maja
Krystian Szytenhelm