W skrócie - Powiat rybnicki
W Kamieniu będzie boisko
W środę, (19 maja) miasto podpisało umowę na budowę boiska piłkarskiego w Kamieniu. Inwestycja powinna zostać ukończona do końca października tego roku. Koszt inwestycji to prawie 4 mln zł. Przewidziano m.in.: budowę boiska ze sztucznej nawierzchni (68m x 105m), sztucznego oświetlenia, budowę trybuny dla kibiców, balustrad, chodników i schodów terenowych.
W środę, (19 maja) miasto podpisało umowę na budowę boiska piłkarskiego w Kamieniu. Inwestycja powinna zostać ukończona do końca października tego roku. Koszt inwestycji to prawie 4 mln zł. Przewidziano m.in.: budowę boiska ze sztucznej nawierzchni (68m x 105m), sztucznego oświetlenia, budowę trybuny dla kibiców, balustrad, chodników i schodów terenowych.
Działaj lokalnie
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych ogłasza nabór wniosków do konkursu grantowego „Działaj Lokalnie” (do 15 lipca). Projekty zgłaszane do konkursu mogą obejmować 6-miesięczne działania w okresie od sierpnia 2010 do lutego 2011. Kwota grantu nie może przekroczyć 6 tys. zł. Informacje: Agnieszka Zielonka-Mitura i Agnieszka Pytlik: 32 739 55 12 lub email: agnieszka.zielonka.mitura@cris.org.pl lub agnieszka.pytlik@cris.org.pl.
Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych ogłasza nabór wniosków do konkursu grantowego „Działaj Lokalnie” (do 15 lipca). Projekty zgłaszane do konkursu mogą obejmować 6-miesięczne działania w okresie od sierpnia 2010 do lutego 2011. Kwota grantu nie może przekroczyć 6 tys. zł. Informacje: Agnieszka Zielonka-Mitura i Agnieszka Pytlik: 32 739 55 12 lub email: agnieszka.zielonka.mitura@cris.org.pl lub agnieszka.pytlik@cris.org.pl.
Będą billboardy
Niebawem miasto rozpocznie kolejną kampanię billboardową. Urząd ogłosił przetarg na jej przeprowadzenie w całym województwie. Po jednym billboardzie firma ma zainstalować w centrum Katowic i Gliwic oraz po jednym w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców.
Niebawem miasto rozpocznie kolejną kampanię billboardową. Urząd ogłosił przetarg na jej przeprowadzenie w całym województwie. Po jednym billboardzie firma ma zainstalować w centrum Katowic i Gliwic oraz po jednym w miastach powyżej 20 tysięcy mieszkańców.