Kampania ruszyła
Z plakatów i bilbordów zachęcają inwestorów.
CZERWIONKA–LESZCZYNY. Uśmiechnięte twarze prawniczki Barbary Sumiennej, biotechnologa Karoliny Pomysłowskiej oraz górnika Karola Dbalskiego z hasłem kampanii „Chcę dla Ciebie pracować” zobaczyć można na bilbordach m.in. w Rybniku, Gliwicach, Tychach, Sosnowcu, Katowicach, Chorzowie a nawet w Częstochowie, Poznaniu, Krakowie i Wrocławiu. To rezultat nowej kampanii reklamowej, w której Czerwionka–Leszczyny promuje swoje tereny inwestycyjne oraz „bogate złoża” wykwalifikowanej kadry. Uwagę potencjalnych inwestorów oprócz lokalizacji, świetnej komunikacji i atrakcyjności oferowanych terenów mają przyciągnąć także energia i wykształcenie młodych mieszkańców gminy, którzy chcą dla nich pracować. Bo to mieszkańcy, wyłonieni podczas castingu, są twarzami tej kampanii. Na razie ruszyła kampania plakatowa i bilbordowa. W kwietniu natomiast przeniesie się ona do pociągów Inter City, na portale internetowe oraz na antenę. Spot reklamowy pojawi się w kanałach biznesowych telewizji Polsat i „Trójki” Polskiego Radia. W kolejnych miesiącach twarze trójki młodych ludzi zagoszczą na łamach ogólnopolskich gazet. Czerwionka–Leszczyny po niecodzienny sposób promocji sięgnęła dlatego, by wyróżnić się spośród gąszcza ofert kierowanych do inwestorów przez inne miasta i powiaty.
(MS)