Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 29 (297) Data wydania: 17.07.12

Miasto wydało na Gunsów pół miliona

Z zabezpieczonych 700 tys. złotych na tegoroczny wielki koncert miasto wydało w końcu o 200 tys. zł mniej. – Zamknęliśmy się w 500 tys. złotych, a pamiętać należy że w tym roku nasza współpraca z firmą Prestige była już nieco inna – tłumaczy Fudali.

Miasto w zeszłym roku pełniło jedynie rolę gospodarza, w tym roku było współorganizatorem. Koncert Bryana Adamsa wyceniony został na 2 mln zł – tyle miasto musiałoby wydać na reklamę, gdyby chciało uzyskać podobny efekt. W tym roku pobiliśmy rekord – kampania reklamowa, według informacji magistratu, warta była 5 mln zł. Nie licząc oczywiście tzw. promocji szemranej, z ust do ust. – Mocy tego rodzaju promocji nie da się przecenić – mówił niedawno „TR” Aleksander Biela, organizator festiwalu Around The Rock w Czerwionce–Leszczynach.

Wiemy już zatem, ile miasto wydało. A ile zarobi? Pierwsze zapowiedzi były dość huczne, mówiło się o tym, że jeśli zjawi się komplet widzów, miasto na pewno zarobi. Teraz jednak, mimo że oficjalne komunikaty podają liczbę 16, a nawet 17 tys. fanów GnR, o zarabianiu na koncercie mówi się dużo ostrożniej. – Ostrożnie mogę powiedzieć, że mam nadzieję, że zarobimy. Jednak jeszcze jest za wcześnie. Będę się cieszył, gdy wyjdziemy na zero z wydatkami, bo to będzie oznaczało, że i tak jesteśmy 5 mln zł do przodu, a tyle warta była ogólnopolska kampania reklamowa – mówi Adam Fudali. Kampania reklamowa to jednak pieniądze fikcyjne, a prawdziwy z nich zysk to na przykład powrót miłośników GnR na Śląsk, do Rybnika, by jeszcze raz odwiedzić miasto. Zysk z kampanii reklamowej to też inwestorzy, którzy widząc, że w mieście dzieje się sporo, postanawiają zostawić tutaj swoje pieniądze. O Rybniku było głośno – w radiu, telewizji, prasie, na billboardach. Zobaczymy jednak, czy ten szum medialny przyniesie magistratowi jakieś wymierne korzyści.

(mark)