Nowa kampania, nowi bohaterowie
CZERWIONKA-LESZCZYNY. Gmina rozpoczęła kolejną kampanię promocyjną „Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu na wyciągnięcie ręki”.
Emilia Domaradzka z Czuchowa i Mateusz Kuśka z Przegędzy to nowe twarze kampanii promocyjnej Czerwionki-Leszczyn. – Poprzednie kampanie udowodniły, że nawet mniejsze gminy mogą zaistnieć na arenie gospodarczej i walczyć skutecznie o pozyskanie inwestorów. Niemniej dla podtrzymania efektu rozpoznawalności niezbędna jest stała kontynuacja rozpoczętych i prowadzonych działań promocyjnych. Czerwionka-Leszczyny niezmiennie dąży do budowania wizerunku miejsca z możliwościami, miejsca, które chce i potrafi się rozwijać – podkreśla burmistrz Wiesław Janiszewski. Nowa kampania ma wypromować siedem wolnych terenów inwestycyjnych lokalnej strefy aktywności gospodarczej, a w efekcie wzrost inwestycji na terenie Czerwionki-Leszczyn. A, że poprzednie działania promocyjne, w których uczestniczyli mieszkańcy gminy odniosły sukces, więc tym razem urzędnicy również sięgnęli po mieszkańców. – Będziemy stawiać na unikatowość i wyjątkowość. Dokładamy starań, aby najnowsza kampania, nad którą właśnie pracujemy podobnie jak poprzednia była nietuzinkowa i zauważalna. Z powodzeniem udowodniliśmy unikatowość pozytywnej energii naszych mieszkańców w poprzedniej kampanii i także tym razem postanowiliśmy czerpać inspirację z młodych, kreatywnych, pełnych zaangażowania i wiary w miejsce w którym żyją, mieszkańców naszej gminy – zapowiada Hanna Piórecka-Nowak, rzeczniczka czerwioneckiego magistratu. Nowi bohaterowie kampanii promocyjnej – Emilia i Mateusz – mają już za sobą pierwszą sesję zdjęciową. W studiu fotograficznym w Bytomiu pod ostrzałem fleszy aparatów spędzili kilka godzin. – To była nasza pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa. Świetna przygoda, ale myli się ten, kto sądzi, że pozowanie do zdjęć to lekka i przyjemna praca. Pod koniec dnia czuliśmy już ogromne zmęczenie. Staraliśmy się dać z siebie wszystko i mamy nadzieję, że reklamy z naszym udziałem wypadną dobrze – dzielą się wrażeniami z pobytu w studiu. Kilkugodzinna praca przed obiektywem aparatu fotograficznego przyniosła jednak doskonałe efekty, a wykonane zdjęcia posłużą do zaprojektowania m.in. bilboardów reklamujących gminne grunty pod inwestycje. Kim są bohaterowie kolejnej odsłony promocji gminy? Zwyczajni i pełni energii młodzi ludzie. Emilia to 17–letnia czuchowianka kochająca taniec i grająca na pianinie. Obecnie uczy się w jednym z gliwickich liceów, a w przyszłości chce zostać lekarzem pediatrą. 18–letni Mateusz uczy się w II LO w Rybniku. Jest strażakiem ratownikiem w OSP Przegędza i gra w zespole rockowym Ferajna. Kampania reklamowa, która właśnie wystartowała będzie kosztować 469 859,00 zł. Większość pieniędzy, bo 399 380,15 zł dała na nią Unia Europejska.
(MS)