Wernisaż w Zamku Piastowskim
1 / 32

- Są to lampki do wina wsadzone do góry nogami do akwarium wypełnionego wodą. Powietrze wyparło lampki i uzyskaliśmy taki efekt. Jest to efekt zabawy w mojej piwnicy, w moim studiu. Delikatnie było poprawiane w photoshopie. Zdjęcie robione aparatem Sony Alfa 200, to jest lustrzanka cyfrowa, najniższy model + stary obiektyw, chyba czterdziestoletni z firmy Carl Zeiss z przejściówką na nowszy aparat. Z tyłu umieszczona "halogena" 500 watt, zwykłe białe tło w formie maty i taki efekt uzyskałem - powiedział Michael Dyrszlag z Pietrowic Wielkich, klasa III r.
2 / 32

3 / 32

- To są zdjęcia reklamowe na różne opakowania. Jedno ze zdjęć prezentuje reklamę dżinsów, następne może prezentować zakład fryzjerski, a kolejne ubrania, kieliszki i kwiaty. Jest to moja własna inwencja twórcza - skomentował swoje prace Krzysztof Koper.
4 / 32

- Był to projekt, który miał przedstawiać fikcyjną firmę kolei. Plakat miał przede wszystkim pokazywać swego rodzaju nowoczesność, czystość i nowy standard tych kolei, które na najwyższym poziomie w Polsce nie są. Zdjęcie zostało wykonane w Krakowie zwykłym cyfrowym aparatem, następnie podrasowane głównie w photoshopie - powiedział Jakub Trybus, uczeń IV klasy ZSE. Na zdjęciu wraz z wicedyrektorem Zygmuntem Kobylakiem.
5 / 32

- To jest blok, który obok mnie budują. Mieliśmy za zadanie zrobić reklamę firmy budowlanej z własnym zaprojektowanym logo. Zdjęcie wykonane lustrzanką. Następnie w corelu zmieniłem na obraz wektorowy - powiedział Bartosz Brzeźniak z Kuźni Raciborskiej.
6 / 32

7 / 32

8 / 32

9 / 32

10 / 32

11 / 32

12 / 32

od lewej: Angelika Gaida, Patrycja Rodzynko i Żaneta Hajduczek
13 / 32

14 / 32

15 / 32

16 / 32

17 / 32

18 / 32

19 / 32

20 / 32

21 / 32

22 / 32

23 / 32

24 / 32

25 / 32

26 / 32

27 / 32

28 / 32

29 / 32

30 / 32

31 / 32

32 / 32

REKLAMA
REKLAMA