Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
hhehehe, sprawny marketing, bardzo dobrze zrobione video i bardzo dobrze zrobiona akcja reklamowa. Jest to oczywiście reklama, ale należy zadać sobie pytania:,1 czy nowiny na czas powodzi miały usunąć banery reklamowe sklepów auchan ,kilila, castorama itd? które wyświetlały się za każdym razem, gdy śledziliśmy informacje na temat sytuacji powodziowej? 2 czy czas powodzi to dobry czas na łapanie potencjalnego klienta - w sensie czy w czasie powodzi potencjalny klient myśli o ślubie? :) pozdrawiamNapisany przez ~mf, 19.05.2010 18:18
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.116.14.12 / ec2-18-116-14-12.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)