Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
pierwsza myśl? co za bzdury. druga myśl? wizjoner nie znający realiów. trzecia myśl? klient końcowy i tak za to zapłaci. refleksja. autostrad mamy i mieć będziemy jak na lekarstwo, ekspresówki podobnie - minie dobre 6-10 lat nim stan dróg "przelotowych" w Polsce poprawi się na lepszy, o stanie o "niebo lepszy" lepiej się nie wypowiadać. bajdurzenie o ekologii to już zupełna porażka. przewoźnicy potrafią liczyć i prędzej czy później chcąc utrzymać się na rynku zostaną zmuszeni do zmiany taboru na nowszy, bardziej ekonomiczny, nie znaczy mniej awaryjny ;-) kierowcy wyjeżdżają w trasy i w najlepszych przypadkach wracają co tydzień do domu, w mniej ciekawszej wersji co miesiąc. inne opcje pominę. jeśli taka osoba jak autor listu liczy na to, że kierowca będzie pracował za marne grosze to niestety się przeliczy. właściciele firm przewozowych muszą mieć pieniądze na wymianę taboru czy bieżące naprawy (proszę się dowiedzieć ile kosztuje 1 opona) czy kary przy paradoksalnych wręcz kontrolach ITD. jeśli kolej chce być dochodowa niech polikwiduje na dzień dobry dziesiątki spółek, które zarządzają torami, peronami itd itp. potem niech zacznie inwestować w nowoczesne składy a klienci pojawią się sami, bo w dalekobieżnych przejazdach nie ma konkurencji. pod warunkiem zastosowania cen z głową (rabaty na przejazdy grupowe) a nie z kosmosu. zadam przy okazji autorowi listu pytanie, dlaczego w sezonie wakacyjnym nie mogłem wynająć 6-8 składów (pośpieszne) z całej polski zmierzających w jedno miejsce? odpowiedź jaką otrzymałem brzmiała - to przerasta nasze możliwości.Napisany przez mhl999, 11.08.2011 21:41
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.128.30.46 / ec2-3-128-30-46.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)