Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Jest jednak duza roznica bo bilety lotnicze moge sobie rezerwowac na wiele miesiecy do przodu i kupic je w dobrej cenie, a w polskich pociagach takiej mozliwosc nie ma. Co stoi na przeszkodzie zby wprowadzic takie rozwiazanie? Kolej by miala kase za bilety duzo wczesniej a klient zaplacilby mniej. Na calym swiecie ten system jest oplacalny i dla klienta i dla przewoznika. Ale w PKP jakos sie nie da.Napisany przez ~klient, 22.09.2011 17:20
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.221.240.14 / ec2-18-221-240-14.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)