Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Problemy z zawieszaniem obrazu i dźwięku nie występują u nas. Do poprawnej pracy potrzebny jest internet o przepływności przynajmniej 1Mb/s, oraz wydajnie pracujący system komputerowy. O pomoc w diagnozie i rozwiązaniu problemu warto zwrócić się do swojego dostawcy internetu. Można także napisać do nas e-mail, postaramy w miarę możliwości pomóc.Napisany przez ~iT-Ti, 27.11.2011 16:42
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.220.200.33 / ec2-18-220-200-33.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)