Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Aby zachecic ludzi do korzystania z publicznego transportu nie wystarczy tylko odpowiednia cena. Do tego musi dojsc odpowiednia jakosc i przede wszystkim czeste kursy. Wielu ludzi pewnie czesciej jezdziloby autobusami gdyby te tylko kursowaly czesciej. Wyzej wymienione miasta zapewne maja swietna komunikacje z czestymi kursami, z metrem itd i raczej porownywanie z Rybnikiem jest tutaj smieszne. Calkiem inne realia, a w Polsce jest jak jest. Teraz jest czesto tak, ze jak juz jest jakies polaczenie to raz na dlugi czas - do tego dochodza czesto jezdzace - zatloczone - zlomy. Logicznie, ze ludzie wtedy wola jechac wlasnym samochodem. Do tego propozycja "darmowych" przejazdow smierdzi socjalizmem w czystej postaci. Nie ma czegos takiego jak "darmowe". Cos gdzies trzeba bedzie komus zabrac, aby ktos inny mial ten "darmowy" przejazd. Watpie aby kierowcy na to sie zgodzili, aby byli tymi placacymi. Zreszta predzej czy pozniej wielu z nas bedzie zmuszona przesiasc sie na publiczna komunikacje. Samochod staje sie powoli luksusem - coraz drozsza benzyna, coraz wieksze koszty. Pomysl darmoych przejazdow - w bananowej republice Polska nie do zrealizowania. Zreszta i dobrze, bo ja osobiscie nie zgadzam na podnoszenie roznorodnych oplat i podatkow na rzekomo "darmowe" przejazdy. Kto chce korzystac, ten niech sobie kupi bilet miesieczny - ten kto niechce - po co ma za to placic?! Panie Szulc - komunizm podobno zostal juz obalony.Napisany przez ~schnurz, 13.04.2012 17:03
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.147.86.104 / ec2-3-147-86-104.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)