Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
"Pan Paweł" pisze sprostowanie po to, żeby skorygować mylną informację. Żeby poinformować podróżnych, że POWINNI DOMAGAĆ SIĘ biletów w takiej samej cenie jak dotychczas, ponieważ między przewoźnikami jest zawarte stosowne porozumienie. To że pasażerom wystawiono droższe bilety (tak jakby tego porozumienia nie było) jest efektem: 1) braku kas biletowych 2) niewłaściwego przeszkolenia szeregowych pracowników kolei 3) niewłaściwej konstrukcji systemu sprzedaży biletów 4) braku biletów przesiadkowych w sprzedaży internetowej. Jest potrzebna reakcja i nacisk ze strony pasażerów, z Państwa strony, żeby udało się te punkty przepracować. Dlatego w tym miejscu proszę o wsparcie w naciskach na odpowiednie instytucje.Napisany przez Paweł Duńczewski, 09.12.2012 23:34
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.131.13.196 / ec2-3-131-13-196.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)