Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Przestańmy już z takim myśleniem że "nie ma szans". W Wodzisławiu takie myślenie pokutowało przez ostatnie 20 lat i dlatego jesteśmy teraz w takim miejscu a nie innym. Odbudowa linii do Jastrzębia jest możliwa i potrzebna, wiadomo że im przede wszystkim zależy na połączeniu z Katowicami, co jest zrozumiałe, i dla nich priorytetem jest odbudowa odcinków Jastrzębie-Pawłowice i Żory-Orzesze, ale dla poprawy siatki połączeń w naszym regionie niezbędna jest też odbudowa odcinka Wodzisław-Jastrzębie, niekoniecznie przez Godów, ale przez Wilchwy (tu przystanek kolejowy) po śladzie linii kopalnianej aż do wiaduktu na ulicy Moszczeńskiej . Odpowiednie porozumienie samorządów, wspólny zakup dwóch szynobusów i możemy mieć oprócz połączeń z Katowicami własną pętlę regionalną Wodzisław-Rybnik-Żory-Pawłowice-Jastrzębie-Wodzisław obsługiwaną w ruchu wahadłowym. Szkoda że nikt na to nie wpadł kiedy jeszcze wszystkie tory były na miejscu. Ale nie mówcie że niemożliwa jest odbudowa kilkunastu km linii, to dużo łatwiejsze niż budowa linii nowych, gdzie potrzeba wykupu gruntów, wyburzeń itd. Budowa wiaduktu? a mało wiaduktów się buduje? Dobra wola polityczna, porozumienie miast, trochę wspólnej walki o sfinansowanie to wszystko czego nam trzeba. A gadać że to niemożliwe to mogą tylko ci którym to wszystko nie pasuje, bo mają powiązania z lobby busiarskim albo są przeciw zrównoważonemu rozwojowi regionu, jak np. ci co wymyślili połączenie Jastrzębia z Rybnikiem po torach JSK.Napisany przez ~h., 27.02.2013 08:22
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.80.247 / ec2-3-145-80-247.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)