Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Tak, to się zgodzę, złodzieje przyspieszyli demontaż przez PTKiGK torowiska. Po likwidacji KWK 1 Maja, pewnie mało kto wie, ale pociągi towarowe jeździły z węglem do Elektrociepłowni na WIlchwach (przy byłej KWK 1 Maja). Pewnego razu maszynista jednego składu na swojej drodze ujrzał powalony semafor. Takie incydenty, razem z ubytkami się powtarzały, dla PTKu było to nie opłacalne i linię rozebrano. PLK zostawia torowisko na pastwę złodziei. Jeśli jakaś firma powstała by na terenie po byłej KWK 1 Maja i chciała by korzystać z bocznicy, te 5 km szlaku wybudować to nie problem, wystarczy tylko powycinać chaszcze i położyć od nowa tor. Nie wiem też, czy na linii nie ma jakiegoś ubytku w nasypie, ale i to nie jest problem. Chodzi tylko o przyciągnięcie poważnego inwestora, który otworzy fabrykę/przedsiębiorstwo, które potrzebować będzie do funkcjonowania transportu kolejowego.Napisany przez Artur Klimek, 27.02.2013 18:35
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.196.141 / ec2-3-145-196-141.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)