Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Stoją tam jakieś maszyny i są pracownicy jakiejś firmy całą dobę, więc jest chyba komuś wynajmowana, plus jest taki, że jest ochrona całą dobę i wagonownia nie niszczeje, za to tory za placem ładunkowym są zarośnięte i całkowicie nieużywane. Fakt część stacji służącom jako obsługa 1 Maja (tory i rozjazdy) można by skasować aczkolwiek rozjazdy na Turzę powinno się zostawić, Jastrzębie domaga się odbudowy kolei w mieście i kto wie może kiedyś jeszcze będzie szansa na linię Wodzisław-Turza-Jastrzębie. Z tego co pamiętam to nawet 9 na 15 torów towarowych było zajętych jednoczesnie na stacji w tym roku także to sporo a jeśli linia będzie miała 80 km/h to ruch (szczególnie tranzytowy) może się zwiększyć. @Kolejar ja widzę Wodzisław jako co najmniej średnią stację towarową ale tutaj warunkiem jest szybki remont linii z Leszczyn do Makoszów, wtedy przepustowość się zwiększa i mogą jeździć składy towarowe z GOPu do Czech przez Wodzisław. Nie wiem jednak czy są jakieś plany odnośnie linii Zabrze-Rybnik?Napisany przez zxc, 06.07.2013 08:44
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.217.10.152 / ec2-18-217-10-152.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)