Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
pani rzecznik.bis próbuje bredzić (sorry pani aniu) coś o promocji zewnętrznej i wewnętrznej, ale ta wewnętrzna leży i kwiczy. wystarczy popatrzeć na wyniki ankietę na konkurencyjnym portalu - jest druzgocąca bo wychodzi na to, że <15% mieszkańców powiatu/miasta (jak kto woli) korzysta z oferty kulturalnej miasta! w tym punkcie należy oczywiście pogratulować niebywałego sukcesu jakim było uruchomienie newslettera po 3 latach istnienia strony kulturalnywodzislaw.pl - to dobitny przykład jak miasto zna się na wewnętrznej promocji. akcja tukupuj (20tys) to też porażka na całego. telebimy to kolejne nieporozumienie, które kosztowało ledwie 30tys miejskich pieniędzy. do tego podwójne bilbordy w celu wzmocnienia przekazu (nie znam kwoty, ale pewnie z 3tys jak nic). to naprawdę wystarczające powody by się uśmiechnąć a nawet tarzać się ze śmiechu, wszak jak szaleć to szaleć, miasto wydało >50tys i nic/niewiele na tym zyskało. żeby było jeszcze zabawniej statystyczny kowalski pewnie nie ma o tym bladego pojecia. od czasu do czasu chciałby coś ulepszyć ale słyszy "nie ma pieniędzy" :-) reasumując promocja wewnętrzna to takie "łapu capu" może coś wyjdzie. z zewnętrzną jest już lepiej, ale podróż dookoła świata to żadna promocja. zainteresowanie na FB - jeśli pojawią się tam osoby komentujące "ze świata" to rzeczywiście w 0,1% będzie to może jakaś promocja. póki co pewnie zero śledzących ten fakt ze świata.Napisany przez mhl999, 11.12.2013 07:17
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.137.190.6 / ec2-3-137-190-6.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)