Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
AGATA to chamska obsługa, nie wspominając o dz.reklamacji.I cóż z tego ,że kupiłam drogą sofę i fotele stawiając na jakość za odpowiednią cenę.Po rocznym użytkowaniu doły w tapicerce.Obiecują gwarancję 2 lata.Ale niestety rzeczywistość jest inna.Załatwienie reklamacji AGATA ceduje na producenta,gdzie ten bata na siebie nie ukręci.Jeżeli AGATA broni producenta a nie walczy o klienta , to nie ma o czym rozmawiać.To był zapewne mój ostatni zakup , a moi znajomi również się zrazili po mojej historii.Napisany przez 1Ania1, 04.06.2014 14:47
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.216.174.32 / ec2-18-216-174-32.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)