Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Trzeba też wziąć pod uwagę, że oprócz ceny zwracamy również uwagę na uprzejmość i podejście obsługi do klienta, a w Intermarche i E.Leclerc Panie pracują za karę... przynajmniej takie się odnosi wrażenie. Wiecznie niezadowolone, wiecznie sfochowane, ani dzień dobry, ani mnie w dup... ugryź, foch i już. Więc czasem wolę przepłacić w Tesco czy Biedronce za jakiś produkt, ale tam przynajmniej mają jakieś standardy obsługi i nawet największemu lumpowi dzień dobry mówią z uśmiechem na twarzy, bo przecież im lepiej sklep przędzie, tym i one są pewniejsze o pracę i płacę, ale widać nie wszędzie to potrafią zrozumieć...Napisany przez znawca, 01.09.2014 15:14
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.220.86.253 / ec2-18-220-86-253.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)