Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Akurat te pociągi do szybkiego sprzątania nie potrzebują hali :P Wystarczy wiadro i mop. Sprzątanie odbywa się zazwyczaj w peronach lub na bocznym torze. Sprzątanie jest zlecane firmie sprzątającej. Hala jest dobra do napraw wagonów zarówno towarowych jak i osobowych. W takiej hali bieżące naprawy swoich składów mógłby prowadzić zarówno prywaciarz towarowy, jak i same Koleje Śląskie. Do dzisiaj posiadamy górkę rozrządową i długi tor wyciągowy sięgający aż po przejazd na ulicy Dębowej. Wodzisław Śląski wciąż jest 4 kierunkowym węzłem kolejowym. Na stacji prócz obsady trzech nastawni znajdują się biura odpraw pociągów towarowych oraz służby drogowe (budynek za Kauflandem). W dawnej lokomotywowni swoją siedzibę ma obecnie prywatna firma zajmująca się przeładunkiem materiałów węglopochodnych. Warto też pamiętać, że po remoncie układ torów na stacji w Wodzisławiu w znacznym stopniu się zmieni. Od strony Rybnika będzie możliwy wjazd po torze zasadniczym z prędkością 80 km/h w peron 1. Zniknie też rzecz jasna nastawnia wykonawcza WSA-1. Pociągi z KWK Marcel jadące do Chałupek (i na odwrót) będą mogły mijać się w stacji, co dotychczas było nie możliwe. Możliwe, że po remoncie pojawią się również pociągi węglowe z kopalni/koksowni do Czech i nie będą już jeździły przez Racibórz. Oczywiście należy pamiętać o gruntownym remoncie rozjazdów, sieci trakcyjnej i peronów. Miasto zadeklarowało też przejęcie i gruntowny remont dworca. Wszystko przed nami.Napisany przez Artur Klimek, 29.11.2014 00:42
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 13.59.205.182 / ec2-13-59-205-182.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)