Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
@bystrzak - chyba tak bo ona nie ma żadnego znaczenie towarowego, a pod kątem pasażerskim nikt się nie domaga jej reaktywacji. Za to myślę że do 5 lat uda się reaktywować linię Rybnik-Gliwice. Władze Knurowa czy Gliwic to o wiele ciekawsi partnerzy w takich sprawach niż zaściankowe władze Żor. A to z kolei przykład dla Kiecy z Zamościa: http://www.rynek-kolejowy.pl/55545/nowy_przystanek_zamosc_starowka_prawie_gotowy.html Tam dla kilku pociągów opłacało się wybudować nowe perony blisko centrum. W Wodzisławiu woleli zwalać na to, że nie wiedzę czy tam pojadą pociągi... A to po co remont linii bez pociągów? Widziałem kiedyś na własne oczy pismo KŚ w którym deklarowały się że będą chcieli jeździć do Chałupek po remoncie. Ekipa Kiecy nie wykorzystała najlepszej możliwości w ostatnich kilkudziesięciu latach...Napisany przez Arteks, 28.01.2015 10:37
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.79.214 / ec2-3-145-79-214.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)