Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Z tą dużo gorszą jakością to pani trochę przesadziła. Akurat jeśli chodzi o Biedronkę na jakość ani na świeżość produktów narzekać nie ma powodu, wręcz przeciwnie. A do tego nie ma najmniejszego problemu z reklamacją, również towarów spożywczych, otwartych, w terminie przydatności do spożycia. Wystarczy że nie spełniły oczekiwań klienta. Reklamować można towary nie posiadając paragonu, bez względu na to w którym sklepie się towar kupiło. Z niczym żadnego problemu. No, to rzeczywiście udręka dla kupujących...Napisany przez RadliniankaAW, 07.03.2015 23:48
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.22.240.165 / ec2-3-22-240-165.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)