Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
mhl999 te przykłady ,które ty podajesz pokazują jak d3bilni mogą być ludzie.Uśmiałam się z tej koperty z biletami :-).Ciężko takich ludzi nazwać klientami,to zwyczajne d3bile,które zadziałały samoczynnie na własną szkodę,świadomie czy nieświadomie ale samoczynnie,więc mogą mieć pretensje tylko do siebie.Jeśli chodzi o fryzjera...spalone włosy czy kolor całkowicie odmienny od wybranego,to już nie taka oczywista sprawa,należy zbluzgać,gdyż dziewczyna/kobieta będzie musiała z tym czymś żyć na głowie ok 6-12 miesięcy minimum.Należy przestrzec innych uważam!Że ktoś się tam spóźni 20min czy godzinę,nie robiłabym afery,bo wiadomo jak wygląda jazda polskiej swołoczy.Spierd***** łazienki za 10 tys. ...a owszem,wszyscy powinni wiedzieć jaka firma robiła,najlepiej jeszcze zamieścić zdjęcia i przestrzec by taka firma nie miała racji bytu na rynku,nawet jeśli to było raz bo majster przylazł nawalony i miał inny kąt widzenia!To nie mała kwota i ludzie mają prawo czuć się źli,oszukani i mają prawo ogłosić to całemu światu i przestrzec innych.Dochodzenie swoich praw w sądzie?Kto ma na to czas,pieniądze,nerwy?Nie lepiej ludziom powiedzieć PRAWDĘ,jeden nie przyjdzie,drugi nie przyjdzie i koniec interesu :-).Nie wierzę,że jak jest wszystko ok o ludzie piszą oszczerstwa,jaki to by miało sens?ŻadenNapisany przez alexxia84, 30.03.2015 10:13
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.128.31.227 / ec2-3-128-31-227.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)