Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
odpowiedź jest oczywista - wodzisławianie nie lubią wodzisławia, przedsiębiorcy nie lubią wodzisławia, centrum miasta po prostu nie jest atrakcyjne, zlepek wydarzeń, które za nic w świecie nie tworzą całości. tymczasem promocja spokojnie przejada ponad 700 tys rocznie. z punktu widzenia przedsiębiorcy 100m2 to spory plac przy cenie ok. 32zł netto za metr wychodzi ok 4tys czynszu, nie mówiąc o kosztach dodatkowych w postaci personelu itp. ogródki o tak dużej powierzchni są niepotrzebne, w rybniku jest to 50-60m2 i ogródki są przypisane do lokali na rynku. w zasadzie nikt z zewnątrz tam nie wejdzie. wodzisław liczy na jakiś cud, a tym czasem ogródki przy lokalach są w większości przypadków tańsze niż oferta najmu na rynku. po co więc dokładać? chyba tylko wówczas kiedy robi się interes z miastem jak firma, która wygrała przetarg. wszak nie jest tajemnicą kto leje piwo w dni wodzisławia od wielu wielu lat. inna sprawa, że cena powinna być wyznaczona w drodze licytacji ustnej, od razu byłoby wiadomo jaką wartość dla biznesu ma owe 100m2, a jeszcze lepiej 4 przetargi po 50m2, bo jak nie w jednym to może w drugim przetargu się uda wygrać. wyceny rzeczoznawców czy stawki z uchwał sprzed wielu lat nie mają się nijak do dynamicznie zmieniającego się rynku.Napisany przez mhl999, 27.04.2015 08:33
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.138.101.51 / ec2-3-138-101-51.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)