Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Rozsądna propozycja już kilka razy przez miłośników kolei była pisana. Na odcinku Olza-Syrynia i do zakładu w Bukowie powinien odbywać się towarowy ruch bocznicowy ze stacji Olza ( z której po remoncie nie wiadomo czy będzie możliwy wyjazd!). Zaś od Tajchofa przez Wielikąt Syrynia Pszowskie Doły do stacji Pszów narazie ruch drezynowy -turystyczny. Z tym, że część stacji w Pszowie powinna być przez miasto utrzymywana a na drugiej części zrobiona bocznica aby i węgiel mógł jechać i hałda być wywożona a w przyszłości jeśli jakieś zakłady powstałyby w Pszowie będą miały bocznicę. Niestety w niedudolny sposób ponad 10 lat temu pozwolono zlikwidować bocznicę do KWK 1 Maja, jesli Pszów jest mądry po szkodzie na to niepozwoli.Napisany przez zxc, 19.08.2015 08:05
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.217.98.175 / ec2-18-217-98-175.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)