Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
jeszcze jedno. koszt naprawy skarpy 10 000 000 złotych to jedna wielka ściema na odczepne, koszty utrzymania podane przez PLK też są zawyżone, bo traktują ten odcinek jako linię kolejową a nie jako bocznicę towarową Olza-Syrynia/Żwirownia. Wtedy jeśli jest to bocznica koszt znacząco spada, bo całość jest obsługiwana z nastawni Olza - OLA a na bocznicy może znajdować się jeden tylko pociąg. Koszty na pewno dało by się obniżyć w ten sposób. Trzeba jednak pamietać o zniszczonych drogach w powiecie i spalinach. Może TEK ma dane i wyliczenia ile żwiru z powiatu wodzisławskiego mogło by być transportowane koleją.Napisany przez zxc, 02.11.2015 11:40
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.59.244 / ec2-3-145-59-244.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)