Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Zgłoś komentarz do moderacji

Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:

Zxc: Jeszcze raz napiszę, że budując przystanek w Centrum w pełnej wersji, to jest z dobudową drugiego toru i stworzeniem w tamtym miejscu nowej głowicy rozjazdowej (między przejazdami), wraz z mijanką w Czyżowicach wystarczy. Przy tych prędkościach przepustowość będzie wystarczająca, a przy okazji będzie możliwe bezkolizyjne odstawianie składów w ramach planowanej kolei aglomeracyjnej. Oczywiście byłaby opcja dobudowy do Turzyczki drugiego toru, ale tak jak mówiłem, przy tych parametrach 6 kilometrowy szlak z Wodzisławia do Czyżowic i 6 km szlak z Czyżowic do Olzy będzie bardzo dobrze przepustowy. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem byłaby dwutorowa linia i kolej aglomeracyjna do Ostrawy, ale na takie cuda przyjdzie nam jeszcze długo poczekać. Tutaj plan, który już wcześniej zamieściłem: http://s12.postimg.org/dxwy6hwqz/Wodzis_aw_l_ski_Stacja.jpg @Zxc: Moim zdaniem za duży ferment siejesz. Rozjazd nr 7 jest rozjazdem porządnym, tyle, że jest to rozjazd zwyczajny, a nie krzyżowy, stąd górka jest odcięta. Jeśli chodzi o rozjazd w Olzie, to z całym szacunkiem do Ciebie, ale mógłbyś ruszyć swoje cztery litery i przejechać się do Olzy. Linii w kierunku Syryni nie odcięli, zabudowano nowy rozjazd i jest możliwość jazdy w tamtym kierunku. A jeśli chodzi o całokształt - jest to rewitalizacja i chwała za to, że tyle zrobiono. Jeśli ruch się zwiększy, mam nadzieję, że mijankę dobudują, bo prędzej czy później będzie potrzebna. Moim zdaniem powinna powstać już przy tym remoncie. Natomiast wszelkie fajerwerki jak SBL czy dwutorowy szlak pod 160 nie powstały, ponieważ nie była to modernizacja tylko rewitalizacja.http://s1.postimg.org/oyurf7iml/Olza_rozjazd.jpg
Napisany przez Artur Klimek, 02.12.2015 14:36
W powodzie zgłoszenia wpisz jak najwięcej informacji. Możesz pozostawić do siebie numer kontaktowy.

Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.220.7.116 / ec2-18-220-7-116.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)