Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
W temacie oferty specjalnej Katowice-Chałupki atakujemy PKP IC od kwietnia, temat trudny (z założenia przeznaczeniem ekspresów nie jest powożenie na lokalnych odcinkach) ale kropla drąży skałę, im więcej osób wysyła uwagi tym lepiej, jest to końcówka trasy w PL, może się to jakoś w końcu przepcha. Przedłużenie odcinka do Sosnowca lub Zawiercia - dobry pomysł, przyznam że o tym wcześniej nie myśleliśmy. @AK - przerabialiśMY (nie TEK tylko cała lokalna społeczność) a co do SA109 to zdawało mi się że to jednak szynobus, ale ja tam się nie znam, może to wiejski tramwaj albo drabiniok na stalowych kołach z napędem spalinowym. Anyway, do czerwca 2013 było "aż" 11 par połączeń, falstart KŚ i autobusy zastępcze to może dodatkowy czynnik wpływający na odejście pasażerów ale IMHO podstawowym problemem były ogryzkowe relacje i niedopasowanie godzin kursów do potrzeb ludu pracującego (pkt 3.) Wodzisław - Jastrzębie (i dalej) przez Wilchwy to jedyny rozsądny wariant, klimat jak na razie kiepski (Jastrzębie - apatia, Mszana - wrogość), ale projekt można etapować - najpierw odtworzenie torowiska do Maja i tam stacja końcowa dla kolei regionalnej do czasu przekonania maruderów :) Po drodze peron 3 przystanku "Centrum" gdzieś w sąsiedztwie radzieckiego cmentarza.Napisany przez hades_tek, 02.12.2015 22:16
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.137.176.238 / ec2-3-137-176-238.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)