Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Bardziej chodziło mi o jednorazowe pojawienie się szynobusu SA109 w Wodzisławiu, później na tych ogryzkach jeździły składy wagonowe, które jak już się pojawiły to nigdy nie wyrabiały z czasem, bo rozkład był z założeniem na szynobusy, gdzie wystarczyło szybko przejść do drugiej kabiny, a oblot lokomotywy z uproszczoną próbą hamulca jednak trwał te 15 minut. Po prostu wtedy Wodzisław Śl. potraktowano po macoszemu. W założeniu wszystko miało jeździć na szynobusach skomunikowanych w Rybniku z pociągami z Raciborza do Katowic. W praktyce każdy wie jak to wyglądało. Uważam jednak, że pociągi bezpośrednie do Katowic powinny być rozdzielone równo pomiędzy Wodzisław (Chałupki/Bohumin) i Racibórz. Resztę kursów powinny uzupełniać pociągi o krótkich relacjach, jednak skomunikowane w Rybniku z pociągami w kierunku Katowic i Pszczyny. I właśnie te uzupełnienia mogą być swojego rodzaju koleją aglomeracyjną, dzięki czemu pasażerowie z dróg przesiądą się do pociągu. Takie rozwiązanie musi być natomiast zrobione z głową. Pociągi muszą jechać z odpowiednim taktem i bynajmniej ostatni nie może jechać o 18.Napisany przez Artur Klimek, 03.12.2015 01:35
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 52.15.49.90 / ec2-52-15-49-90.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)