Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
Zxc: Powtórzę to po raz setny, szynobusy mają być uzupełnieniem obecnej siatki połączeń, czyli prócz docelowych 8 par Bohumin/Chałupki - Katowice uzupełnieniem mają być mniej pojemne składy kursujące wahadłowo, stanowiąc kręgosłup komunikacyjny między Wodzisławiem a Rybnikiem, odciążając tym samym zakorkowaną DK78 i uwalniając pasażerów od uciążliwej linii E-3/131. Warunek jest jeden, aby takie pociągi wahadłowe miały maksymalne obłożenie musi być ku temu sprzyjająca infrastruktura towarzysząca takiej inicjatywie. Mam tu na myśli parkingi dla samochodów i przede wszystkim przystanek Wodzisław Śląski Centrum, który będzie generował duże potoki pasażerskie ze względu na swoje położenie. Nie rozgraniczałbym się na wybór albo/albo. Wodzisław potrzebuje dobrych połączeń długodystansowych ale i kolei aglomeracyjnej, ze względu na swoje położenie. Tak jak pisałem w innym artykule, od ilości połączeń linia Wodzisław - Rybnik się nie zakorkuje, ponieważ są na niej prędkości rzędu 60-80km/h, linia jest dwutorowa i jak na swoją długość (12km) ma sporo odstępów, bo aż 5 (WSA-RaO-RTF-RTF51-RTB11-RbB).Napisany przez Artur Klimek, 03.12.2015 15:22
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.146.65.134 / ec2-3-146-65-134.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)