Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
@koło - twoje przypuszczenia zawsze są błędne... Kolej jako prywatni przewoźnicy może funkcjonować (i funkcjonuje np. DB Schenker w Rybniku to prywatny przewoźnik) ale jeśli chodzi o infrastrukture to się kompletnie nie sprawdziło. Np. w Wielkiej Brytanii państwo z powrotem przejęło infrastrukturę bo prywatne firmy nie były w stanie odpowiednio o nią dbać. A zresztą nie tylko trzeba szukać przykładów w Wielkiej Brytanii. Zobacz sobie jak wyglądają pozostałości prywatnych przemysłowych linii na Śląsku - obraz nędzy i rozpaczy, większość linii, nastawni i stacji rozebrana a prędkość na liniach jakie pozostały to przeważnie 30 km/h. W porównaniu do nich państwowe linie kolejowe prezentują o wiele wyższy poziom. Jeśli jesteś zwolennikiem prywatyzacji linii kolejowych to mam nadzieję że również chciałbyś sprywatyzować drogi i ich utrzymanie?Napisany przez Arteks, 01.02.2016 10:54
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 3.145.39.53 / ec2-3-145-39-53.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)