Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
@Arteks - cieżko mówić o zysku jeżeli byłby to jeden pociąg do EC Anna na 3 miesiące, do tego jeden tygodniowo z hałdy w Pszowie i powiedzmy dwa ze żwirem. Każdy z tych generatorów ruchu jest za mały aby rozmawiać z PLK ale razem to już dość spory ruch - choć na pewno nie na tyle by utrzymywać linię kolejową. Linia ta ze względu na ograniczenie kosztów powinna być przekształcona w bocznicę stacji Olza, z możliwością wjazdu tylko jednego składu ( tory postojowe stacji Olza i manwery na tej stacji i tak pozwałaby na wystarczającą przepustowość). Odcinek Olza-Pszów i Olza-Syrynia-Brzeźie jako bocznica stacji Olza to znaczne ograniczenie kosztów utrzymania.Napisany przez expert, 02.02.2016 11:47
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.217.2.54 / ec2-18-217-2-54.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)