Zgłoś komentarz do moderacji
Następujący komentarz zostanie przekazany do moderacji:
z programowaniem może być problem, bo dla dzieciaków liczą się gry i raz jeszcze gry. niewielu jest w stanie się zainteresować tym jak to działa, a to "jak" to po prostu algorytmy. bez nich programowanie nie istnieje. zatem proste gry lub sterowanie urządzeniami (taka mała robotyka) powinny chwycić. nie ma większej frajdy dla dzieciaka niż działający projekt. nawet jeśli nie będzie działał do końca jak trzeba to sam zacznie kombinować jak to poprawić :) szachy mogą się do tego przydać gdyż uczą cierpliwości a programowanie wbrew pozorom bywa monotonne. najbardziej "dobijają" drobne błędy w kodzie przez co algorytm się sypie. uniknięcie "zniechęcenia" jest rzeczywistym wyzwaniem. szkoda, że do zespołu nie zaproszono nauczycieli z "budowalanki" (ZST z Pszowskiej). wszak naukę po gimnazjum gdzieś trzeba kontynuować, a ciągłość programu nauczania pewnie pomoże dzieciakom i nauczycielom ;-) poza tym "budowlanka" jest "łebska" że tak powiem.Napisany przez mhl999, 20.04.2016 06:17
Wysyłając zgłoszenie, zgadzasz się z postanowieniam regulaminu dotyczącymi zbierania, przechowywania oraz przetwarzania danych.
Twoje zgłoszenie zostaje wysłane z adresu IP: 18.118.126.44 / ec2-18-118-126-44.us-east-2.compute.amazonaws.com
Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)